Tuesday, August 2, 2011

hari yang sangat istimewa

seminggu yang lepas....

call dari mak : kak mggu dpan balik taw..buka posa dgn mak sekali..xda cuti pon balik jugak taw...aku pon pa g dah mak bagi green light suh balik hooorrreeeyyy balik la...cangak lagi la kalau xbalik kan?dah lama aku xbalik kedah..rindu tahap gaban dah nie...

call dari adik : kaklong hang nak balik dak jumaat t??hang balik la cepat sikit..lama sgt hang xbalik ni..balik buka posa dgn kami..pelik jugak aku bila adik aku suruh sgt2 aku balik.. tp xpa aku taw mesti dia rindu aku kot sbb da lama xjmpa kn..huhu...

call dari ayah : kaklong balik hari pa?pkul brapa? naek bas pa? balik jadi ka dak ??haik??smua pakat excited suh aku balik ni awat ??tp xpa aku xpk bnda laen sbb aku taw lepa rindu kat aku..sbb aku pon SGTLA RINDU KAT DEPA!!

Call dari paklong and maklong : kak.hg jd balik dak ??law jd nnti comfirm balik taw..eh?pelik2..

p/s : panggilan ni dibuat seminggu sblom aku balik iaitu around 20 - 25 July 2011..

Malam 26 July tu aku tepon kat mak aku kata xboleh nak balik sbb keja banyak..yela..case study + buku log and bercambah2 lagi keja kena siap sbb 1 Ogos kena hantar sbb KKM nk check..haish..KKM nie pon stu haru..posting aku lambat lagi la yang nak mai chechk awai2 tu pasai pa..bagi serabut pala otak aku betolla...oke..stop cerita pasai posting balik kepada cerita mak aku..punya terkejut dia bila kau cakap mcm tu..dia kata awat xjadi blik?balik la..balik wat kat umah pon xpa..duit xckup mak bg laen xpa..jnji balik...so,aku xleh nak kata pa sbb mak aku suh balik sgt2..xlama lepas ma aku letak tepon adik aku pulak call..haish ni mesti nak marah sbb aku bagitaw xjd balik la ni..huhu..betol pa yang aku sangka..dia punya maki plus marah mmg kaw2..huhu..dia kata aku ni wat janji macam hantu sat nak balik sat xmau balik..huhu..pelik jugak aku bila dia marah sbb aku xbalik..syg jugak dia kat aku noh..hoho...tp xpa sbb aku bgtaw aku nak balik jgak..tp dia kena tlg wat keja aku yang xleh blah dia siap stuju nak tolong aku wat case2 aku yang berlambak2 nie??aik?musykil2...

so,aku pon belilah tiket balik hari jumaat tu..mula tu aku beli nk balik pukul 11.00 tapi last mnit aku boleh balik awal dari hospital pa g tkar tiket trus la balik pkul 2 petang...sepanjang dalam bas smua pakat call tnya dah sampy ka blom?? yang xleh blahnya..mak , ayh , paklong n smua lak tu tepon gtaw dorang xamek aku sbb japg paklang yang amek..tp xpala xkesah myb dia nak balik umah kot...

aku sampy kat shahab pkul 9 cmtu so , balik la trus..dalam keta smua snyap xckp...aku pon snyap jela sbb mengantuk sama kn..pastu sampy kt umah aku pelik la pasai pa lampu umah gelap ja..awai betol dorg ni tido smpy umh paklong aku pon ttup lampu..ish3..biaq betol selalunya bila aku sampy dorg mesti kuaq smbut..pastu yang xleh blahnya paklang plak offer nak bawak beg aku yang besaw kedabak tu slalunya dia xkn bawak..so melenggang la aku masuk dalam umah..tp xpa la..aku xkesah pon sbb aku mengantuk sgt engat nak msuk tido trus...bila aku tolak ja pintu bapak gila terkjut aku..dorg wat suprise bufday..patot la sakan sgt suh aku balik..huh..giler dah macam bdk2 dah..padah dah 20tahun dah pon..huhu..malu la jgak an..hehehe..btw thanxyou so much mak,ayah,adik,paklong,maklong,paklang and maklang n semua la yang wat suprise nie kat aku..seriusly terharu giler kot..rasa mengantuk terus hilang...hoho..happy sgt..syang korang....tgoklah picca kat bawah nie sorrry sbb muka macam makcik yela mengantuk plus penat...



     my lovely cousin


         banner bufday aku uh..huhuhu

        my lovely sista !

      ni la kek bufday aku !
     semangat muka nak potong kek..

       berposing lah dulu...

     nak potong macam mana ni???

            hehe..adam pon nak jgak...

    yo..yo..peace...


     sebok mncedok laksa la tu...




p/s : sumbangan gamba dari adik aku..huhu sbb fon aku bteri kong...=)





No comments:

Post a Comment